Shopping Cart

No products in the cart.

header

E-poe Müügitingimused

E-pood www.melie.ee (edaspidi E-pood) omanik on Melie OÜ (registrikood 16382624),
asukohaga Üksnurme tee 8, 75501 Saku, Eesti.

Üldsätted

Kasutuslepingu tingimused kehtivad melie.ee E-poest kaupade ostmisel. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutustingimustes kokkulepitust. E-poel on õigus mistahes ajal teha pakutavasse teenusesse muudatusi. E-poel on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult kasutajale/ostjale. E-poe kasutajal on õigus Kasutustingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik E-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda järgmiselt:

  • Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalingid,
  • kaardimaksed: Visa / MasterCard
  • panga ülekanne

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole. E-poe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale. Ostja vastutab täielikult esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja ei esita täpseid isikuandmeid, ei vastuta Müüja sellest tulenevate tagajärgede eest ja omab õigust nõuda, et Ostja hüvitaks otsese kahju. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti ja Euroopa maad. Ostja kohustub võtma kauba vastu ise või märkima Tellimuse koostamise ajal isiku, kes võtab kauba vastu. Juhul kui Ostjal (või märgitud teisel isikul) pole võimalik kaupa vastu võtta ja kaup on tarnitud märgitud aadressile ning tuginedes muudele Ostja poolt esitatud dokumentidele, ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale pretensioone, et kaup tarniti valele subjektile. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 – 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 5 – 10 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus E-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tellimusest loobuda ja tooted tagastada on õigus juhul, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis ja hoiustatud ning transporditud toote pakendil toodud tingimustel. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest vabas vormis kirjutatud taganemise
avaldus ning saata see e-posti aadressile info@melie.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab E-pood Ostjale e-postiga. Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba eelnimetatud tähtaja jooksul üle logostikafirmale. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, tellimuse maksumuse ilma kohaletoimetamise tasuta, eeldusel et tagastatud tooted on nõuetekohased. Kauba tagastamise kulud kannab müüja juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud. Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@melie.ee
Kui ostja ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole